.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از ماست که بر ماست ؛
تست هنرمندان مازندرانی برای سریال پایتخت ۲
سئوالم از این هنرمندان این است، نقش در این سریال به چه قیمتی. مگر سال گذشته شما اعتراض نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان مازندران و ائمه جمعه شهرستانها و حتی مسئولین استان و دلسوختگان فرهنگی این استان، استانی که بیش از ده هزار شهید داده تا فرهنگ ما، اصالت ما و ... پا برجا باشد. استانی که ویترین آن لشکر پیروزمند کربلاست که وقتی نام این لشکر در ایران اسلامی و حتی خارج از ایران می آید با افتخار از او یاد می کنند.
تست هنرمندان مازندرانی برای سریال پایتخت ۲

  چندی پیش در پایگاه خبری شمال نیوز آمده بود (تداوم تمسخر مازندرانی ها پایتخت دو در مازندران کلید خورد) به هر حال در حد و توان خود بر آن شدم تا مطلبی بنویسیم: این قضیه ادامه داشت تا دوستی به من زنگ زذ که چرا شما در جلسه ای که برای تست بازیگری سریال پایتخت دو به ساری آمده بودند و همه ی هنرمندان پیشکسوت و جوان و ... حضور داشتند، نبودید. خشکم زد یعنی اینقدر پیش رفتند که برای انتخاب بازیگران آمده بودند. جالب اینجاست آقایانی که تست بازیگری می گرفتند تأکید داشتند هنرمندان مازندرانی به ویژه ساروی با همان لهجه و گویش و زبان محلی خودشان را معرفی و کمی هم طنز چاشنی اش کنند. به خود آمدم که ای وای این بار دست اندرکاران سریال پایتخت دو زیر چتر هنرمندان مازندرانی مبادرت به ساخت این سریال کردند.

من چند سال پیش نمایشی را کارگردانی کردم که یکی از شخصیت های آن قبر کن بود. به بازیگری این نقش را دادم که لهجه ترکی داشت. البته چون خودش ترک زبان بود به او دادم. بعد از پایان نمایش در گوشه ای از سالن نمایش سرو صدائی به پا شد. جلو آمدم تا ببینم چه خبر اشت. یکی از تماشاچیان یقه ی بازیگر من را گرفته و به او اعتراض کرده که چرا تو این نقش را گرفتی، به ما توهین شده است.

وقتی خودم را معرفی کردم رو به من کرد و گفت آقای کارگردان چرا یک نقش بهتر را به ایشان ندادید مگر ما ترک زبانان .....

بالاخره با عذرخواهی به پایان رسید. سئوالم از این هنرمندان این است، نقش در این سریال به چه قیمتی. مگر سال گذشته شما اعتراض نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان مازندران و ائمه جمعه شهرستانها و حتی مسئولین استان و دلسوختگان فرهنگی این استان، استانی که 10300 شهید داده تا فرهنگ ما، اصالت ما و ... پا برجا باشد. استانی که ویترین آن لشکر پیروزمند کربلاست که وقتی نام این لشکر در ایران اسلامی و حتی خارج از ایران می آید با افتخار از او یاد می کنند.

اخیراً شخصی از تهران ایمیلی به پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران فرستاند که آمده بود (حضرت آیت الله طبرسی خبرها و شنیده ها حاکی از آن است که در حال تهیه سریال توهین آمیز و موهن پایتخت ۲ در تهران برای عید نوروز ۹۲ می باشند.

ایشان از حضرت آیت الله طبرسی خواستند تا مکاتباتی را با رئیس صدا و سیما در تهران داشته باشند که این ایمیل در جلسه ای که استاندار مازندران، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران و مدیران دستگاههای اجرایی استان بودند ایشان اعتراض این شهروند مازندرانی را به استاندار و مدیر کل صدا و سیما دادند. در همان جا صحبت شد که خوب سال گذشته آقایان این سریال را با لهجه و زیان و گویش مازندرانی ساختند. این بار اگر نیتی چرا با لهجه ی دیگر استانها نمی سازند و خیلی بحث ها شد.

به هر حال گفتنی ها را ما گفتیم. بالاخره شاید صد در صد نه اما اگر درصد کمی هم حس ناسیونالیستی داشته باشیم سعی خواهیم کرد آن را حفظ کنیم.

در پایان از نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی به ویژه آقای دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو سیاستگذاری سازمان صدا و سیما و کمیسیون فرهنگی مجلس می خواهیم با قدرت تمام و با پشتوانه مازندرانی های عاشق و دلسوز اقداماتی انجام دهند.

دوستی می گفت: دیر جنبیدید. آنها مراحل پایانی سریال را پشت سر می گذارند. گفتم شاید کاری انجام نشود امام وجدان من و امثال من راحت خواهد بود.

محمد جونیان ـ خبرنگار مطبوعات


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 دي 1391
ممد جونيان هميشه حرفاي جدي رو با خنده ميگه ؟
نا شناس 9 دي 1391
جونيان كارمند دفتر حاج آقا هم هست
عبدی 9 دي 1391
برادر محترم تعصبات قومی راکناربگذارید.مگر لهجه مازندرانی جه اشکالی دارد.بگذاریدآزادانه سریال ساخته شود مگر کمبود شخصیت داریم که وامصیبتاسرداده اید.ولله تاقبل از این سریال همه شمالیهارابالهجه گیلکی می شناختند ولی الان خیلیها پی برده اند که لهجه مازندرانی هم خیلی شیرین وباصفاست حالا چاشنی طنز به آن داده شده است .برادر من مگر صداوسیمای مرکز مازندران کم لهجه مازندرانی رابه نمایش میگذارد حالاشما گیر داده اید به سریال پایتخت
دوستدار سربلندی مازندران -عبدی از تهران
نا شناس 9 دي 1391
آقاجان بفرمایی که این شیش تیغه هاکوردن ره حاج آقا... جم اجازه بیتی اگه بیتی امه وسه هم مجوزبیرا
نا شناس 9 دي 1391
واقعا به آقای جونیان باید احسنت گفت و حس ناسیونالیستی ایشان را تقدیر کرد. اینبار اگر دست اندرکاران و مسئولان جلوی ساخت سریال را نگیرند جای بسی تاسف است که فرهنگ و زبان آنها مورد تمسخر قرار گرفته و آنها هم نشسته و تماشا کرده و شاید تقدیر و تشکر هم از عوامل سازنده آن داشته باشند.
شهروند مازندرانی
نا شناس 9 دي 1391
چشی بیه چشی بیه شما و ادا و اطوار شما مسخره کردن مازندرانیها نیست ؟؟؟
سلام 9 دي 1391
از این تفکرات بسته و دگم حالم بهم خورد. پایتخت یکی از بهترین سریالهای ایرانی است .چقدر بدبختی تو.
ساروی ریکا 9 دي 1391
احسنت به آقای جونیان نشان دادی که یک ساروی و مازنی باغیرت هستی.دوستت داریم
نا شناس 9 دي 1391
آفرين بر غيرت محمد آقا جونيان كه با نوشتن اين مطلب هنرمندانه از فرهنگ مازندران دفاع كرد. ندا هاشمي
نا شناس 9 دي 1391
ساري كه اصلا علي آباد نداره.اينا منظورشون مشائي رامسري ولي اشتباها از نام علي آباد كه نام 4روستاي نوشهرو جالوس استفاده كردن ولي بايد از نام) كالش(galesh)كه اصالت رامسري هاست استفاده ميكردن.دروافع به نام مازني ها و به كام رامسري ها.‏
علي 9 دي 1391
من واقعا متاسفم كه چنين تعصبات كوركورانه اي تو استان ما وجود داره
چرا مرگ خوبه ولي براي همسايه ؟
چرا وقتي سريال و يا فيلمي با لهجه استان هاي ديگه ساخته ميشه ، ما با لذت ميشينيم و نگاه مي كنيم و ميخنديم ولي و در مورد استان خودمون ، اينكار رو تمسخر نام مي نهيم ؟
برادر جونيان از شما كه مدعي فرهنگ و كار هنري داري بعيده
اتفاقا لهجه ما مازندراني ها خيلي غليظ تر از اوني هست كه تو پايتخت نشون دادن . خود ما هم برامون جالب و طنزآميزه لهجه بعضي از هم استاني هامون
اينقدر تنگ نظر نباشيم . مهم شخصيت پردازي و كاراكتر در فيلم نامه است كه به مازندراني ها توهين نكنه كه مطمئنا اين اتفاق نميوفته
چه فرقی می کنه 9 دي 1391
با همه انتقاداتی که نسبت به بعضی از روش های طنز دارم ولی این دلیل نمیشه که سریال طنزی با گویش و لهجه شیرین مازنی ساخته نشه.تین افکار نتیجه برخی حب و بغضها است تازه با اینطور سریالها تبلیغات مناسبی از یک منطقه سرزمینی در صدا و سیما و برنامه های پر مخاطبش صورت میگیره.
درضمن تعصبات غیر منطقی و افراط گرایانه و اعتراض به این دست سریالها باعث میشه که هنرمندان و فیلم سازان کشوری کمتر خود را به دردسر بیاندازند و باصطلاح ریسک کنند . این باعث میشود که بودجه ها حداقل در استان ما هزینه نشود که باعث می شود از جوانان ما هم در اینطور کارهای بزرگ استفاده نشود و استعدادها کشف نگردند و خیلی چیزهای دیگه که در این مجال کم نمیشود به آن پرداخت
حسین فلاحتی 9 دي 1391
با سلام خدمت دوستان عزیز سایت شمال نیوز و دوست عزیزم محمد آقای جونیان
بنده به عنوان خبرنگار مازندرانی که در یکی ازاستان های همجوار فعالیت دارم و آشنایی گذشته ای نیز با دوست عزیزم جناب جونیان در مدت زمان فعالیتم در ساری دارم، وظیفه دانستم با احترام به این دوست عزیز مطلبی را بیان کنم.
البته امیدوارم این مطالب من به معنای حمایت از فیلم مورد بحث نباشد و من نیز به عنوان یک مازندرانی به این فیلم که قسمت های کمی از آن را دیدم، دارم.
جنبا جونیان عزیز شما که دستی بر فیلم و تئاتر دارد و سال ها ما از تولیدات شما و بازیگری شما بهره بردیم، از شما بعید است که بخواهید این فیلم به صرف اینکه لهجه مازنی را خوب ادا نمی کند اعتراض داشته باشید و از حضور جوانان مازندرانی در این فیلم نیز انتقاد داشته باشد و یا گله مند باشید.
دوست عزیز: شما که دستی بر آتش دارد چند تا فیلم برای معرفی زبان مازنی داشتید که بخواهید جلوی انحراف و یا به قول شما تمسخر این لهجه اصیل ایران زمین را بگیرید.
بردار من صرف اینکه در یک فیلمی بازیگران ادای لهجه مازنی و یا هر زبان دیگرمحلی را داشته باشند نمی توان به عنووان تمسخر تلقی کرد و اگر این نگاه ها وجود داشته باشد باید دور تمام فیلم ها که در آن بازیگرانی با لهجه ها را خط زد.
بنده چون ایمیل جناب جونیان را نداشتم این مطلب را زیر گزارش آوردم،
در ضمن بنده حداقل روزی یکبار سایت شما را سر می زنم، و تاکنون چند نظر دادم که چاپ نشده است.
با تشکر فلاحتی
ساروی ریکا 9 دي 1391
احسنت به حاج محمد سدشکن ! حرف دل ما مازندرانی ها رو زدی !
موسی 9 دي 1391
واقعا اگر به جای لهجه مازندرانی دیگر قوم ها را نیز این چنین مسخره میکردند آیا سریال پخش می شد؟ چند سال پیش در یکی از نشریات زیر یک عکس چند کلمه به زبان دیگر نوشتن که در چند شهر ایران خیابان به آتش کشیدند. احسنت به آقای جونیان که این چنین از زیان مادری خودش دفاع کرد.
نا شناس 9 دي 1391
برای مدیر کل صدا و سیمای مازندران متاسفیم که برای فرمانداری ما (ساری و همه شهرهای مازندرانکه درگیر این سریال هستند)نامه ای رسیده که با این گروه همکاری لازم را داشته باشیم تا به فرهنگ ما بیشتر توهین شود .....البته از اینها توقع بیشتری هم از نداریم. ولی متاسفیم
نا شناس 9 دي 1391
درودبرتواي مازندراني باغيرت
نا شناس 9 دي 1391
متاسف از این باب که مازندرانی هایی که در تهران هستند و می روند همه از سرآمدهای کشور هستند از حضرت حسن زاده آملی بگیر و از سیاسیون هم از برادران لاریجانی و .... آیا مازندرانی ها در تهران خانه به دوش هستند؟ آقای حمیدی لازم است بدانی که مازندرانی ها مذهبیونی هستند که دارای طبع بلندی هستند جالب است که بدانید مازندرانی ها بیشتر میزبان تهرانی ها هستند . نه ما سربار آنها. مازندران قیمت زمینها و املاک مسکونی هم کم از تهران ندارد و نمی دانم با چه استناطی مازندرانی را خانه به دوش کردید. که موجبات خنده دیگران شویم . برید اول آمار کسانی را که مهاجر تهران هستند را استخراج کنید بعد داستان سرایی کنید. مازندرانی هایی که به کشورهای خارجی هم رفتند نه تنها ذلیل نبودند بلکه مایه سرافرازی کشورمان بودند و در بخشهای پزشکی و مهندسی همه جا سرآمد بودند و هستند
علی 9 دي 1391
سلام از ماست که برماست هر کاری باید از یک جایی شروع بشه
مثلا به ترک ها یک لقبی خیلی بد میده به رشتی ها همین طور به لورها هم اره ما باید دست روی دست بزاریم تا یک لقب برای ما کنار بگذارند؟؟؟؟تاکی سکوت تا کی تحمل ؟
نا شناس 9 دي 1391
نمی دونم چرا برخی رسانه ها و مسئولین مازندرانی به جای حمایت این فیلم ها ان را نقد میکنند.این سریال یکی از بهترین های تاریخ و سیمای ایران است.
حالا همیشه بنویسید تداوم تمسخر مازندرانی ها
هنوز فرهنگ بعضی ها پایینه.
شهروند 9 دي 1391
از ماست که بر ماست
وقتی برهان درو و نوروز اسطوره سیمای مازندران هستند و خود اونها بسیار بدتر از عوامل سریال پایتخت ما رو به تمسخر می گیرن چرا باید از ساخت سریال پایتخت 2 ناراحت باشیم.
کسی می تونه مثال بزنه تو برنامه های تلویزیون و یا فیلم ها از یه اصفهانی یا مشهدی و یا تهرانی به عنوان یک فرد لوده استفاده کنن ، خیر اصلا نمی تونین پیدا کنین . هر چه آدم ساده و لوده مشکل دار تو سریالها و فیلم ها یا گیلانی اند یا مازندرانی اند یا لر هستند. اینا معنی دارند به عمق ماجرا فکر کنید و احساس ضعف رو درک کنید مردم به لهجه ما نمی خندند مردم دارن به سادگی ما می خندند.
علوی 9 دي 1391
آقای جونیان سالها کارشون لوده بازی بوده .من نمی فهم ایشون چرا باید درباره یک سریال جدی مثل پایتخت اظهار نظر کنن؟شما چه جایگاهی دارید آقای جونیان .مردم هنوز لده بازی های شما رو به یاد دارن .
حمید 9 دي 1391
چی شد؟این ادا اطفال های مسخره ای که خود این آقایون به اصطلاح هنرمند از شبکه تبرستان پخش میکنن رو میزان هنرمندی این ها مسخره کردن نیست اون وقت این فیلم به این خوبی که از سادگی وپاک وبی آلایشی مردم مازندارن رو به نمایش میزاره میشخ مسخره کردن واقعا جای تاسفه!!!خیلی فیلم خوبی بود دست مسئولینش درد نکنه. بهتره این اقایون مثل اقای جونیان کمی بیشتر فکر کنن!!فیلم های ابیکی اینا که حتال مردم مازندران رو به هم زد!
نا شناس 9 دي 1391
آقای حمیدی آیا اگر این سریال همان شخصیتهای شمالی از هموطنان ترک زبان ما هم بودند شما همه جور همکاری با آنها را می کردی؟ آیا شما قبول دارید که تهرانی ها مثلا آ ادمه مترق هستند ما ما شهرستانی ها چه ترک و چه مازنی و.... اون آدم که باید ادا و ... در بیارند و دارای کلامهای قصار عقب افتاده بی محتوا که بعدا مورد استفاده افراد لا ابالی قرار گیرد؟
نکنید این کار را که باید تاوان آنرا بعدا به مردم پس بدهید و یقین داشته باشید همین الآن هم به مردم بپیوندی و حد اقل انتقاد کنید جای بسی امید است
یوسفی 9 دي 1391
این سریال یکی از بهترین سریال ها بود . به خصوص پیرامون شخصیت و صبوری خانم های مازنی که چقدر دشواری های زندگی رو با ساز گاری هایشان قابل تحمل می کنن .پس اجازه دهیم در خصوص نمایش این برد باری ها بیشتر کار شود.
دوستار سربلندی مردم مازندران-یوسفی از تهران
حسن 9 دي 1391
عارضم به محضر این خبرنگار عزیز و دلسوز، خانه از پای بست ویران است /خواجه در پی طاق و ایوان است.
دوست گرانسنگم؛ تلاش من وشما باید بر این باشد در استان خود آنقدر فیلمهای با محتوا و ماندگار تولید کنیم تا دیگران برای خالی نبودن عریضه با هویت ما لحضاتی را برای خود شاد نسازند. چرا سیمای گیلان قوی عمل می کند و هنرمندانش را با گویش های محلی اش به عرصه ملی رهنمون می سازد ولی مازندران.....!
به هر روی از توجه ودقت نظرت ممنون برادر.
نا شناس 9 دي 1391
من بعنوان یک مازندرانی عرض میکنم آقای حمیدی شما آیا از فرهنگ مازندرانی آشنایی لازم را دارید؟
اگر ندارید بروید از کتب سیره دانشمندان فارسی زبان بخانید خواهید دید که تهران با مازندران قابل قیاس نیست.
شاید شما هم تحت اوامر بالادستی خودتان هستید ، یقین دارم آقای ضرغامی که یک انسان فرهیخته ای هم هست قبول دارد که ما مازندرانی ها اولین کسانی هستیم که دین اسلام با مذهب تشیع را پذیرفتیم و این بزرگترین افتخار ماست.
بنا بر این از همین رسانه شمال نیوز از آقای ضرغامی می خواهیم تذکرات لازم را به امثال شما و تهیه کنندگان دیگر بدهد که مازنی ها را اینگونه به عموم نشان ندهید .آنها غالبا انسانهای بی ریا(نه ساده لودر فیلم) مذهبی و متدین و خلاصه با صفا مهمان نواز هستند
حالا چه شده که ما شدیم آدمهای ساده لو و خانه به دوش و سر بار تهرانی ها و مایه خنده هموطنان عزیز.
اگر می خواهید طنز درست کنید طبق زبان رسمی کشور عمل کنید و در یک بسته به نام ایران همه را بخندانید و اقلیت ها را جدا نکنید و کلام قصار بی محتوا درست نکنید و ترویج ندهید
شبکه تبرستان هم کم بی حرمتی نمی کند برای خنداندن به هر وسیله ای متوسل می شود که خلاف فرهنگ ایرانی است . امیدوارم فیلمنامه را طوری تدوین نمائید که دوباره قلب مازنی ها را به درد نیاورید
نا شناس 9 دي 1391
توروخدا نذاريد سريال بخش بشه.اون عده اي هم كه موافقن مطمئن باشيد مازني نيستن و وانمود ميكنن كه هستن .تموم افتخار ايران به شمالشه بخصوص مازندران ‏
نا شناس 9 دي 1391
(اگر شمال نیوز منتشر کند )عرض بنده اینست که مدیر کل مازندران آقای حمیدی بیاید در یک برنامه (البته نه یک طرفه)با یک کارشناس منتقد و مورد قبول مردم مازندران حضور پیدا کند و بگوید عملکرد 6 ساله اش چیست چقدر توانسته برنامه با محتوای ایده آل تولید و پخش کند برنامه هایش همه زنده و مانند یه شوی تلویزیونی اجرا و پخش می شود . اگر قرار باشد فیلمهای خارجی پخش کند مگر تهران نمی تواند آنرا هدایت کند و اینهمه هزینه بر دوش مردم نیاندازد؟
نا شناس 9 دي 1391
اگر مدیر کل صدا و سیمای مازندران گوش شنوا دارد و واقعا درد دل های ما گوش می دهد نکاتی را خدمتشان یادآور می شوم:
آقای مدیرکل ما در عرصه انقلاب و 8 سال دفاع مقدس دلاور مردان زیادی داشتیم همانند سرداران کشوری شیرودی حاج بصیر و و و و ... آیا شده برای یاد آن دلاوری های آنها برای فرزندان نسل های امروزی همانند سردار بابایی (که او هم از قطعه ای از ایرا بود)بسازید؟
علمای مازندران بیشمارند آیا شده یک فیلم ولو مستند از این بزرگواران بسازید؟
از ورزشکاران فراوانند آیا جهت یاد و خاطره آنان نیز برنامه مستند ساخته اید؟
بناهای تاریخی زیادی در این سرزمین وجود دارد آیا کار درخور شان برای این امر ساخته اید ؟
چشمه ها و دریاچه ها و آبهای معدنی و مارد طبیعی اینچنینی زیادی در این استان خودنمایی می کند آیا شبکه خبر باید بیاید و بعنوان نمونه چشمه سورت را به ما معرفی کند؟
من نمی گویم شما کار نمی کنید ولی می گویم کم کاری زیادی می شود . شما که همواره در برنامه ها خود را از جنس رسانه ملی میدانید که به حق سکاندار این سازمان هستید در تمام موارد فوق باید پاسخگو باشید.
بنا براین قضاوت را به عهده شمال نیوز و مردم بزرگوار مازندران واگذار میکنم .
البته در بخش فرهنگ مازندرانی می خواهم بگویم نه تنها کم کاری کردید بلکه در جهت معکوس عمل کردید.
kia 10 دي 1391
با سلام محضر آقاي محمدجونيان/همكلاسي ما در دبيرستان سعدي جويبار..........
يادش بخير آن روز كه موتور با شما برخورد كرد .......وياد آن بچه ها بخير.....
محمد عزيز اين سريال چندان اثر نامطلوب ندارد بلكه به نوعي مازندران فراموش شده را قدري در اذهان ياد آوري مي كند..........بگذريم يك فكري به حال گرهمايي ويا راه اندازي سايتي براي ارتباط با همكلاسي ها باش. سايتش هم از ما. موفق باشي. كيا/ بوداغي
امیر 10 دي 1391
باسلام جناب آقای جونیان عزیز
من هم یکی از کسانی هستم که به اندازه سهم کوچکی که دارم از مازنی بودنم تاکنون بارها وبارها برای شبکه مازندران طرح ،فیلمنامه ،فیلم تولیدشده داستانی ،مستند ... هربار که رفتم از رفتار زشت شبکه ای های محترم مازندران از مدیران بگیر تاپایین انگار شبکه مازندران فقط برای همه گروه وهمان ...شهر است اصلا بسته باندی و... همه این کارها رو بردم شبکه 3 ،2،5 در بهترین ساعت وبااحترام و...پخش نموده اند هیچ مشکلی نداشتم وندارم فقط عرض کنم کیفیت شبکه مازندران در بین تمام استانها در رده پایین است نه اینکه بگویم بامن چنین کاری کردند نه به خون شهدا نه ولی می گویم امثال من زیادند که راهمان نمی دهند همیشه معروف به غریب پرست بوده ایم وهستیم من هم معتقدم در پایتخت توهین به ما مازندرانی ها شده است ومی شود بازخوردش در سراسر کشور است بمحض دیدن اولین نیش وکنایه متلک شوخی بخردنی مشهد ...است من ضعف نداریم ولی توهین به خطه مازندران خط قرمز ماست ... مدیران فرهنگی مازندران اگر قدرت دارند جلوی شبکه مازندران را بگیرند که جز برهان ونوروز چی دارد بابرنامه های آبکی شیره مالیدن به سر مردم شریف وفهیم مازندران نیست من بارها شاهداین بودم که خواستم محض امتحان شبکه مازندران رو بگیرم در شهر خودمون بخدا ناراحت می شدند می زنند شبکه های دیگر ولی مسئولان شبکه راحت به کارشان مشغولا کسی هم حرفی نمی زند چون خودخواه مغرور وبی هنرند
نا شناس 10 دي 1391
مدیر کل صدا و سیمای مازندران فقط و فقط کار سیاسی و اقتصادی میکنه سیاسی از این باب که داره در اداره خودش تمام امورات را خودش به شخصه با ایده هایش عمل کند و اقتصادیش هم از باب ساخت و ساز بیرونی انجام می دهد بنده خدا کجا فرصت می کند که برنامه بسازد
حمید 10 دي 1391
آقای فلاحتی شما خبرنگارید و در پایان نظر خود میگویید نظرم چاپ نشده اون هم در یک وبسایت !!!! برادر من یکی بخونه نمیگه این چه خبرنگاریه که تو وبسایت برای درج پیامش از کلمه چاپ استفاده میکنه .. کمی دقت لطفا...چرا با پایتخت 2 مخالفت میکنید اگه منظورتان تمسخر زبان مازنی ماست که باید در صدا وسیما مازندران را تخته کرد .. کمی به دیالوگ های شخصیت نوروز توجه بفرمایید ... آقا یا خانم محترم هم استانی من باور کنید تا قبل پایتخت 1 اکثرا شمال را فقط استان گیلان و زبان شمالی را زبان گیلکی میدونستن این سریال هیچ کار نکرده باشه نشون داده شمال فقط گیلان و رامسر و چالوس نیس خیلی ها هم بعد این سریال به جا اینکه برن چالوس اومدن بهشهر علی آباد کتول و شرق استان را ببینند.با تشکر
نا شناس 10 دي 1391
گویی مدیر کل مازندران برای مقابله با...... عجله می کند که این سریال هر چه زودتر پخش شود از این باب برای ایشان آرزو می کنم کمی به خودش بیاید و برای این مردمی که در سرزمینشان رشد یافت و دوران مهاجرت را به یاد بیاورد و قدر دانی از این مردم با غیرت را اینگونه بعمل نیاورد
گت کله 10 دي 1391
وقتی مدیر سازمان درزمان پخش سریال از ان صددرصد راضی هست وبعد ازسروصدای مازندرانی ها فوری با دستور اکید به سیمای مازندران که برای تاییداین سریال بروید وگزارشهایی تهیه کنید تادر شبکه ها پخش شود چه میتوان کرد متاسفانه مرکز مازندران بااین مدیریت نابود شد اگر قدم به داخل این اداره بگزاریدبادیدن وصحبت کردن با انها میتوانید به ان پی ببرید امیدوارم روزی دو باره قدر هنرو هنرمند رادر این سازمان هنری بدانند ودراینگونه سریالها ازافراد محلی که کم نیستند استفاده شود تااین موجی که برای تمسخر مازندرانی ها شروع شده ازمیان برود
نا شناس 10 دي 1391
من تموم کامنت ها رو مطالعه کردم و از غیرت مردم مازندران خیلی کیف کردم تنها چیزی که برایم جای تعجب داشت این بود که واقعا مردم از برنامه های خود تبرستان هم گله دارند . مگه این همه نظر برای مسئولین تهران که معمولا همه سایتهای کشوری و محلی را رسد می کنند فرستاده نمی شود؟ مدیر کلی که بالای هشت سال بعد از بازنشستگی باز هم سر کارش هست باید هم ناتوان باشد. من از ایشان گله نمی کنم از مقامات بالا خواهش می کنم نیروی جوان و بومی را در شبکه تبرستان بیاورند. بعنوان نمونه آقای عبوری از صدا و سیما به شهرداری رفتند و ساری را هویت بخشیدهند و مایه غرور ما شد. به خدا در همان صدا و سیما مدیران جوان زیادی هستند کما اینکه در مراکز دیگر مدیر کل آنجا هستند .
نا شناس 10 دي 1391
دمت گرم و قلمت پرتوان آقای جونیان
ای کاش ذره ای از غیرت شما را آن آقایون بووووووق مسئول هم داشتند!!!! که خودشون هم مازندرانیند
کسی به ساخت فیلمها با لهجه های مختلف ایرانی ایرادی وارد نمیکنه ، ولی اگر در تولید فیلم به شعور قومی توهین بشه جای تاسف داره .
و بیشتر برای بعضی از مازندرانیها متاسفم که بدون درک عمق ماجرا ، به حمایت کورکورانه می پردازند
بقول یکی از دوستان که نظری داده بود به خاطر سه کلمه توهین آمیز به یک لهجه در یک روزنامه معتبر، منجر به آتش کشیدن خیابانها توسط اون قوم می گرده و آقایون مسئول هم به خاطر ترس این کارو محکوم کردند و حتی اون روزنامه را یه مدت تعطیل کردند....
حال یه کارگردان که معلوم نیست چه دشمنی با مازندرانیها داره میاد شعور ما مازندرانیها رو به سخره میگیره ...و حالا با پایتحت 2
نا شناس 11 دي 1391
از آقاي جونيان و باقي مخاطبان تقاضا دارم مانع از بخش سريال بشويد.توروخدا كاري كنيد.از مازندران ميترسن واسه همين ميخوان بي اعتمادبنفسشون كنن.از همتون خواهش مي كنم دست رو دست نذاريد.سيروس مقدم خودش آبادانيه. ‏
نا شناس 11 دي 1391
نه اينكه سيماي مازندران برنامه هاي خيلي جالب است اول از تلويزيون خوتادتان شروع كنيد كه فقط تمجيد و تعريف مي كنيد
نا شناس 11 دي 1391
من با تمام احترامی که برای استاندار قائل هستم اما متاسفم که می بینم استاندار به سر صحنه فیلم می رود و مهر تائید به عمل عقب ماندگی و ساده لویی ما زد. آیا خود استاندار سریال قبلی را مشاهده کرد؟ کلمات قصاری که درست کردند آیا خود آقای استاندار در پیرامون خانواده و اقوام بکار می برند؟ آقای استاندار شما که همواره معتقد بودید ما دارای دانشمندان و علمای زیادی داشتیم و داریم. حالا بفرمایید خیلی ساده لو و حتی بفرمائید سربار تهرانی ها هستیم. شما حد اقل بعنوان نماینده ولو اقلیت نباید به همراه رئیس صدا و سیما به سر صحنه می رفتید من متاسفم با شناختی که از شما داشتم این خبر را که در خبر مازندران دیدم خیلی تعجب کردم. آقای مهندس من هنوز هم به شما امیدوارم ولی این حرکت شما را بعنوان یک اشتباه در نظر می گیرم. حتی توقع داشتم به آنها تذکرهای لازم را بدهید ولی در خبر چیزی در این مورد پخش نشد.
نا شناس 11 دي 1391
من با تمام احترامی که برای استاندار قائل هستم اما متاسفم که می بینم استاندار به سر صحنه فیلم می رود و مهر تائید به عمل عقب ماندگی و ساده لویی ما زد. آیا خود استاندار سریال قبلی را مشاهده کرد؟ کلمات قصاری که درست کردند آیا خود آقای استاندار در پیرامون خانواده و اقوام بکار می برند؟ آقای استاندار شما که همواره معتقد بودید ما دارای دانشمندان و علمای زیادی داشتیم و داریم. حالا بفرمایید خیلی ساده لو و حتی بفرمائید سربار تهرانی ها هستیم. شما حد اقل بعنوان نماینده ولو اقلیت نباید به همراه رئیس صدا و سیما به سر صحنه می رفتید من متاسفم با شناختی که از شما داشتم این خبر را که در خبر مازندران دیدم خیلی تعجب کردم. آقای مهندس من هنوز هم به شما امیدوارم ولی این حرکت شما را بعنوان یک اشتباه در نظر می گیرم. حتی توقع داشتم به آنها تذکرهای لازم را بدهید ولی در خبر چیزی در این مورد پخش نشد.
نا شناس 11 دي 1391
آقای استاندار آیا شما می دانید فیلمنامه به چه صورت است رفتی و به تحقیر ما رسمیت بخشیدی؟
یاسر 11 دي 1391
من قبلا هم نظرمو در این باره دادم بازم میگم ؛ شما مازنی ها چقد سخت و تنشی برخورد می کنید مگه درباره لهجه ترکا لهجه لرها و بقیه قومیتهای عزیز ایرانی برنامه و فیلم ساخته نشده بود اونا اعتراض کردن !؟ ؛ این فیلم داره سادگی و بی شیله پیله بودن و فرهنگ غنی مازندران رو به تصویر می کشه اونیکه بخواد از این مسئله بهره برداری تحقیر آمیز کنه مرزش مشخصه اونایی هم که آگاه و عالم و فرهنگ دوست هستن می فهمن که این سریال چی می خواد بگه ؛ هر دوروز یک بار گیر میدید به این سریال ؛ بخوای نخوای ساخته میشه پس برید دنبال نیمه پر لیوان .
نا شناس 11 دي 1391
آقای دکتر محسن رضایی طی سخنانی در خاطرات 8 سال دفاع مقدس فروده بودندکه لشگر 25 کربلا همواره پیشتاز و پیروز بوده است ما همان دلاوران آن حماسه ها هستیم آقای استاندار مردم ولایی استان مازندران هیچگاه نمی توانند تحقیر خود را از طریق رسانه ملی تحمل کنند. اهل هیاهو و جنجال هم نیستیم. چه شده است با اینهمه انتقاد رسانه ملی اصرار دارد این سریال را دوباره تولید و پخش کند. از همین جا از نماینده محترم ولی فقیه می خواهم که ضمن تذکر به مسولین استانی این رسانه و تهران مراتب احتراز ما را به مقام عظمای ولایت برسانند. از مولا و مقتدایمان عاجزانه می خواهیم جلوی سیاسی بازی و اصرار بعضی از کسانی که بی جهت اصرار دارند حتی با این نام ساخته شود بگیرند. و در پایان از همه نمایندگان استان و به خصوص آقای شجاعی که در هیئت نظارت بر صدا و سیما حضور دارند می خواهیم که به مقابله با آن بپردازند
نا شناس 11 دي 1391
آقای مقداد ما از شما می خواهیم همانطور که قبلا از این رسانه انتقاد و اقدام کردید نسبت به تولید این برنامه بی محتوا از طریق مجاری قانونی اقدام نمائید
نا شناس 11 دي 1391
این جمعه ما در نماز جمعه ساری نسبت به اقدام صدا و سیما انتقاد داشتیم که بزرگان فرمودند حاج آقای طبرسی هم نگران این قضیه بودند و تذکر دادند که از همینجا از ایشان که همواره پشتیبان فرهنگ مازندرانی و همه امورات ما هستند تشکر و قدردانی می کنیم
نا شناس 11 دي 1391
آقایی که می گی مرگ برای همه هست کجا زن مازندرانی به خانه مرد نا محرم سرک می کشه؟
نا شناس 11 دي 1391
وای به حال مازنی هایی که با نظر دادنشون نشون دادن یه جو غیرت ندارند و با سازندگان سریال موافقت می کنند و دم نمی زنند.افسوس و صد حیف
نا شناس 11 دي 1391
اقای شما همه کاره دفتر بیت طبرسی هستین اگه خیلی دلسوز هستی به حاجی یه اشاره بکنی کافی هست ولی نمی کنی چرا
نا شناس 11 دي 1391
آقای محترم که می گی مازندرانی ها بی شیله پیله هستند یا شما فیلم رو ندیدید یا اینکه از مسئولین صدا و سیمای مازندران هستین . عزیزم این فیلم از اول تا آخر توهین آشکار به شیوه زنگی ما است آقای محترم اگر خانواده این فیلم مازندرانی است در مازندران هیچگاه خان آن به اتاق و یا خانه یک نفر دیگر بدون اجازه سرک نمی کشد تازه این فرد نا محرم باشد که حسابش جداست .اگر مسلمان هستید باید همه را از من بهتر بدانید. حالا که می خواهید شخصیت این خانم را در این فیلم اینگونه بسازید او را مازندرانی ندانید. ما از لهجه گله نداریم از کلمات نا مربوطی که اصلا درمیان ما رواج ندارد گله داریم تازه ما در برنامه تبرستان از این باب آبدیده شدیم. لازم نیست شما برای ما توضیح دهید
اسماعیل عظیمی 12 دي 1391
من وقتی پایتخت 1رو دیدم به مازندرانی بودنم افتخار کردم . از آقای سیروس مقدم و تمامی عوامل این سریال که در حال ساخت سری 2این سریال هستند تشکر میکنم براشون آرزوی موفقیت.
میثم موسوی 9 خرداد 1393
سلام خوبین
اول جا داره از همه دوستانی که در این سریال نقش افرینی کردند تشکر کنم
من میثم موسوی از شهرستان نوشهر هستم و بزرگترین ارزوی زندیگم این بود تو این فیلم حتی برای 1 دقیقه هم که شده بازی کنم
تمام دیالوگهای این فیلم رو از حفظ شدم از بس عاشق این فیلم شدم
اما هرچقد دنبالش دویدم نشد
از کسانی که میتونند منو در عرصه هنر صدا و سیما کمک کنند تقاضا دارم راهنماییم کنند
09339792479 اینم شماره موبایلم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.